statusuri de sarbatori

joi, 12 noiembrie 2009
  • Da-mi o poza cu tine ca sa pot sa-i arat la mosul ce sa-mi aduca de Craciun
  • Căţeluş cu părul creţ să ai jeep-ul în coteţ şi o casă cu piscină, şi Madona ca vecină şi-o lopată pentru bani LA ANUL ŞI LA MULŢI ANI, Sărbători fericite tuturor!!!
  • Aho, aho, prieten bun...
    Care stai pe mess acum...
    I-a opreste-te din scris...
    Si-asculta ce-am de zis...
    Chiar de esti cu DND...
    BE RIGHT BACK sau BRB...
    Sper sa nu imi dai ignore...
    Ca iti spun un plugusor...
    N-am intrat sa te stresez...
    Am intrat sa iti urez...
    La Multi Ani si fericire...
    Liste de id-uri pline!......
    Sarbatori fericitee!!!!!
  • NoT aT My DeSk!.... am plekt sa-l asasinez pe Mos Craciun>:)
  • Va informez că incepand de maine sunt dispus sa va primesc cadourile de Craciun. In felul acesta sper sa poata fi evitata aglomeratia din preajma sarbatorilor si statul la coada pentru a mi le inmana ! Multumesc pentru intelegere. prea mf

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
SEO Romania